Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Tessa - WaarBenJij.nu Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Tessa - WaarBenJij.nu

Wellington

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 December 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hello everybody!

We zijn nu 2 dagen in Wellington geweest. Op zich een mooie en leuke stad, maar ze kan niet op tegen de wonderen der natuur die we de laatste dagen bezochten. Gisteren was het weer nogal stormachtig dus bezochten we Te Papa, een prachtig museum waar je het ontstaan en de geschiedenis op een interactieve en leerrijke manier gepresenteerd krijgt. Vandaag waren de botanische tuinen, met een mooie rozentuin en kruidentuin, het parlementsgebouw, beter bekend als The Beehive en een heel oud kerkje, Old St Paul's, dat volledig in hout gebouwd is, aan de beurt. Het weer was veel beter, dus na de middag hebben we langs de boardwalk gekuierd en vervolgens Mount Victoria getrotseerd, want vandaar hadden we een overzicht over de volledige stad. Heel mooi.

Morgen vliegen we naar de Marlboro Sounds, het noordelijkste deel van het zuid-eiland, daar zitten we zo diep in de natuur dat er in de lodge geen internetverbinding is. Jullie zullen deze keer dus net iets langer moeten wachten op een update. Niet ongerust worden dus!

• 03 December 2012 - 20:56

Papa:

Een beetje rust kan ook geen kwaad... Tot later dan! xje